Wyróznienia
W tym kwartale lista wyróżnionych uczestników naszych szkoleń przedstawia się następująco:
- Witold Piwnik, z Bytomia – uczestnik szkolenia z negocjacji – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
- Zofia Tomczykiewicz, z Tarnowa – uczestniczka warsztatu z zarządzania przez cele – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika
- Ireneusz Wierzbicki, z Gdańska – uczestnik szkolenia z efektywności osobistej – tytuł najzdolniejszego pracownika
- Barbara Kotlinowska, z Kielc – uczestniczka kursu z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
- Łukasz Etymski, z Bytomia – uczestnik szkolenia z rozwiązywania konfliktów – tytuł najmilszego klienta
- Urszula Władyka, z Sosnowca – uczestniczka szkolenia z negocjacji – tytuł najbardziej kreatywnego klienta
- Marek Jemski, z Mikołajek – uczestnik szkolenia z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najzdolniejszego pracownika
- Magdalena Godlewska, z Bytomia – uczestniczka warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
- Czarek Łania, z Bielska Białej – uczestnik treningu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
- Ilona Dyduch, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestniczka szkolenia z systemów oceny – tytuł najzdolniejszego uczestnika
- Dariusz Gdański, z Stolarzowic – uczestnik szkolenia z motywowania pozafinansowego – tytuł najzdolniejszego pracownika
- Karolina Słoik, z Gdyni – uczestniczka szkolenia z systemów oceny – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
- Jan Wierzbicki, z Gdyni – uczestnik treningu z planowania i delegowania – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
- Agnieszka Adamowicz, z Płocka – uczestniczka szkolenia z planowania i delegowania – tytuł najmilszego klienta