Wyróznienia


W tym kwartale lista wyróżnionych  uczestników naszych szkoleń przedstawia się następująco:

  • Witold Piwnik, z Bytomia – uczestnik szkolenia z negocjacji – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
  • Zofia Tomczykiewicz, z Tarnowa – uczestniczka warsztatu z zarządzania przez cele – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika
  • Ireneusz Wierzbicki, z Gdańska – uczestnik szkolenia z efektywności osobistej – tytuł najzdolniejszego pracownika
  • Barbara Kotlinowska, z Kielc – uczestniczka kursu z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
  • Łukasz Etymski, z Bytomia – uczestnik szkolenia z rozwiązywania konfliktów – tytuł najmilszego klienta
  • Urszula Władyka, z Sosnowca – uczestniczka szkolenia z negocjacji – tytuł najbardziej kreatywnego klienta
  • Marek Jemski, z Mikołajek – uczestnik szkolenia z przedsiębiorczości i innowacyjności – tytuł najzdolniejszego pracownika
  • Magdalena Godlewska, z Bytomia – uczestniczka warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
  • Czarek Łania, z Bielska Białej – uczestnik treningu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
  • Ilona Dyduch, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestniczka szkolenia z systemów oceny – tytuł najzdolniejszego uczestnika
  • Dariusz Gdański, z Stolarzowic – uczestnik szkolenia z motywowania pozafinansowego – tytuł najzdolniejszego pracownika
  • Karolina Słoik, z Gdyni – uczestniczka szkolenia z systemów oceny – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
  • Jan Wierzbicki, z Gdyni – uczestnik treningu z planowania i delegowania – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
  • Agnieszka Adamowicz, z Płocka – uczestniczka szkolenia z planowania i delegowania – tytuł najmilszego klienta